Fetto-bloggen

Alla inlägg under november 2009

Av Grynet - 29 november 2009 15:41



Har varit på solsemester minsann!

Badade i havet, simmade i badhusets bassäng.

Låg på stranden och solade, 20 minuter i solariet.

Tog en drink i baren, tog ett glas apelsinjuice när jag kom hem.

Gick ut och festade på kvällen, tittade på Robinson och kramade ur sista slatten vin ur boxen.

Inte så dyrt blev det heller, om än lite kort!

Nästa vecka kanske jag gör om det.


Av Grynet - 23 november 2009 17:23

...tycker det är dags att göra det igen!

Samtidigt UTMANAR jag alla eventuella läsare att göra detsamma i min gästblogg!

Så behöver jag inte vara ensam herre på täppan.

Idag hissar jag mig själv.....

för att jag har varit i badhuset och simmat 1000 meter.

(jag hör applåder...)

Sen vill jag dissa simbassängens flirtmöjligheter.

Omöjligt!

Alla karlar var ju helt upptagna....

med att simma!

Hm!

Av Grynet - 22 november 2009 20:43


Till alla som vill vara med i en film (eller nåt)!!

Men ni får göra den själv!


......kolla kolla!

Av Grynet - 22 november 2009 20:20


Var på ÖB häromdagen.

Köpte en påse med sex stycken nötcreme.

Kan bara meddela att alla är slut.

Så mycket för den simmturen igår morse!

Suck!


 

Av Grynet - 21 november 2009 19:07

....får man om man som jag studsar upp i ottan (se bara klocktiden på förra inlägget).

Får en idé om att gå och simma kl 8.30 och genomför detta.

Jodå! 1000 meter blev det.

Plus 20 minuter i solariet.

Så vad händer med en totalt otränad kropp frammåt eftermiddagen?

Jo, den stora soffkoman inträder.

Kommer så att vara resterande del av kvällen.

Orka se Robinson!

Av Grynet - 21 november 2009 06:13

....har gjort den roligaste reklamen sen Johan Rehborg packa resväskan och skulle paddla hem bara för att få en Marabou.

Kolla!

Av Grynet - 19 november 2009 22:31

...i allafall år 2012 om man får tro Mayaindianerna.

Deras kalender tar slut då!

Och?

Gör en ny.

Jag har då inte mer tid för Dommedagen. Jag har ägnat över två timmar åt den ikväll.

På bio.

Gillar man katastoffilmer ska man gå och se den.

På bio.

Det händer stora saker och stora saker kräver utrymme.


 


Nu är i allafall den här dagen snart slut.

Och jag är nästan säker på att det kommer en ny imorgon....


Av Grynet - 18 november 2009 11:54


....går man in på sidan raddajulen.nu kan man se hur det ligger till bland pralinfavoriterna.

Just nu ser det ut så här:

                                     1. Gräddnougat

                                     2. Trillingnöt

                                     3. KÖRSBÄR I LIKÖR!!!

Hur sjutton gick detta till. Har ni missat budskapet? Man ska rösta på sin favvo, inte den äckligaste.

Presentation

Omröstning

Vem vinner Eurovision song Contest?
 Loreen såklart!
 Någon annan!!
 Finns det någon annan än Loreen??!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Till den som känner sig manad...


Ovido - Quiz & Flashcards