Fetto-bloggen

Alla inlägg under februari 2010

Av Grynet - 20 februari 2010 09:57


I somras bestämde jag mig för att åka till min syster i Umeå på sportlovet för att ÄNTLIGEN få uppleva en riktig vinter.

Hoho... tjenare!

Nu tillbaka till ett annars snöfattigt Skaraborg, så sitter jag för första gången i mitt liv insnöad! Utanför dörren snö i drivor och snöstorm.

Har checkat kyl o frys.

Det ordnar sig.

Vaniljvisp, chilinötter och en frystorkad vetebulle.

Å så te o kaffe!

Det går ingen nöd på mig!


Hem från Umeå kom jag också!

Inte helt utan aber.

Istället för bara tåg blev det buss, tåg och taxi, ända fram till dörren!

(Tack SJ!)

Endast en timme och en kvart försenad.

Av Grynet - 12 februari 2010 13:28


På baksidan av ett reklamhäfte somm man fick från COOP för ett tag sedan kunde man läsa:

"Handla för 150 kr så får du köpa en förpackning med bruna bönor eller ärtsoppa för endast 5 kr."

SÅ snål eller SÅ hungrig kan jag aldrig bli.

Hujeda mig!


  

Av Grynet - 9 februari 2010 06:33

Sverige är ett säkert land.

Bälteslag, hjälmtvång, bilbesiktning mm.

Nu har vi tagit ett steg till...

Krock-kuddar utmed vägarna.

Precis som i reklamen...

Allt det där vita som ligger i stora högar utmed vägarna, visst känns det tryggt!

  

Presentation

Omröstning

Vem vinner Eurovision song Contest?
 Loreen såklart!
 Någon annan!!
 Finns det någon annan än Loreen??!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Till den som känner sig manad...


Ovido - Quiz & Flashcards