Fetto-bloggen

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Grynet - 18 oktober 2009 06:34


Håhåjaja..... det märks att man har blivit gammal..

...när en krogsväng totalt tar musten ur en.

Jominsann! Lastbilstanten och jag gjorde Skövde i fredags.

Skaraborgs nöjesmetropol No 1.

Det började bra; en öl och buffé för 100 kr.

Vi tryckte i oss rätt bra för kl 21.45 på kvällen är man ganska hungrig om man inte ätit på hela dagen.

Sen skulle det drickas drinkar.

104 kr för en sexa!

Som hittat.

Dessutom fick de leta recept!

Alla vet väl vad som ingår i en Ragnar!

Andra drinken var det lite mer samarbete mellan mej och bartendern. Jag pekade på en flaska och hon föreslog resten av ingredienserna.

-Vad heter den här drinken frågade jag.

-Den har inget namn, sa bartendern.

- Då döper vi den till Karin, sa jag (bartendern hette så).


Blåbärsvodka

Vattenmelondrinkmix

Soda

Limeklyftor

Is


Efter ett tag så lessnade vi och gick till stället tvärsöver gatan.

Och vem står inte där som dörrvakt?

Jo, Fadde!

Snacka om degradering.

Han fick inte ens stå i baren som vissa andra kändisar gör när de åker på turné!

Men å andra sidan, han fick ju vara ute i friska luften.

Hejja Fadde!

Presentation

Omröstning

Vem vinner Eurovision song Contest?
 Loreen såklart!
 Någon annan!!
 Finns det någon annan än Loreen??!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Till den som känner sig manad...


Ovido - Quiz & Flashcards