Fetto-bloggen

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Grynet - 11 november 2009 18:38


Jojomensan! Nu känner man sig hedrad. Något att ta fasta på i höstmörkret när deppet kommer smygande...

Men den här awarden förpliktigar.

Man ska berätta tio saker om sig själv.

Å då kommer det där lilla självlkänslospöket och viskar:

-Hur intressant är du då? i örat på mig.

Men en plikt är en plikt och så här ser awarden ut:


 

Å så var det tio saker....

* Jag funderar på om jag ska heja på Leksand istället för Färjestad i hockey.

* Jag vill åka till Azorerna och vandra.

* Jag har svårt för att klä mig i glada färger.

* Om jag skulle bli arbetslös så  det första jag skulle göra är att åka och köpa en hund.

* Jag är beroende av smörgås, näsdroppar och clementiner.

* Jag sover dåligt nuförtiden.

* Jag har inget vackert, kvinnligt skratt.

* Om man tittar på mina fötter så kan man tro att jag är släkt med Kalle Anka.

* Jag har svårt för att säga positiva saker om mig själv.

* Jag blir jäkligt glad när någon ger mig en komplimang.


Såklart så skickar jag den vidare.

Kommandoran

Nilla

Nell




Presentation

Omröstning

Vem vinner Eurovision song Contest?
 Loreen såklart!
 Någon annan!!
 Finns det någon annan än Loreen??!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Till den som känner sig manad...


Ovido - Quiz & Flashcards