Fetto-bloggen

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

Allrakäraste systrar....

Av Grynet - 30 oktober 2009 07:28

Jag har två systrar.

Vi har inte vuxit upp tillsammans, men på senare år har vi fått väldigt god kontakt.

Nu är de här hos mig.

En från Göteborg och en från Umeå.

Så det är liksom inte som att komma in på en kopp kaffe.

Nu ska vi göra ALLT på några dagar.

Igår var vi hos ett medium.

Fantastiskt spännande, och var och en fick någonting med sig hem att tänka på.

Efter detta tog vi en asitisk buffé.

Vi åt och åt för det facila priset 79 kr!

Sen blev det shoppingturné!

Mor hade tipsat om ett par solglasögon som man kan ha ovanpå sina vanliga.

Inte de där vanliga flip on varianten som ändå inte täcker och skyddar ögonen,

utan mer strandraggarstilen (mors uttryck).

Hon hade gett 500 hos optikern.

Jag googlade och hittade hos Clas Olsson för 199 kr.

Fyndigt!


 

De som syns på min profilbild, ett par Ray Ban Wayfarer, ligger på medelhavets botten någonstans utanför Turkiet...



 
 
GladaKatarina

GladaKatarina

31 oktober 2009 10:51

Det skulle kunna varit jag, detta. Har två sådana systrar, även jag. Växte upp på olika ställen, hittat fram till varandra nu! :-)

OOHH, finns sådana på Clas Ohlsson?? Tacktacktacktacktacktacktacktacktacktacktack...

Trevlig helg! :-D

http://gladakatarina.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

grynet

31 oktober 2009 13:04

GK: Det finns ett par som är snyggare på synfel.se som heter Sun Cover. Pris: 379 kr med frakt tror jag.

 
Din Ömma Moder

Din Ömma Moder

31 oktober 2009 13:17

Wow! Har du undervattensfunktion på kameran också!

http://skogshuldran.bloggagratis.se

 
Ingen bild

grynet

31 oktober 2009 17:29

Titti: Sen när blev du min ömma moder?? ; )
Och kameran!!! Va?

 
Skogshuldran Titti

Skogshuldran Titti

2 november 2009 08:55

he-he...! glömmer ändra på signaturen emellanåt sen den där kom ihåg mig-funktionen sparar den man senast hade... Alvprinsessan undrade också.
Har du inte fotat glasögonen under vattnet utanför Tutkiet?

http://skogshuldran.bloggagratis.se

 
helga

helga

2 november 2009 10:04

Kul att du har bra kontakt med dina syrror. det har jag med mina tre - men vi växtre iofs upp ihop också.

Coola brillor!

Jag vet inte om jag vågat gå till en medium!!???

http://www.helga1.bloggplatsen.se

 
Kommandoran

Kommandoran

3 november 2009 17:45

Vad härligt med systrar, det har jag alltid önskat mig! Men medium...hua...

http://kommandoran.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynet - 10 maj 2012 17:28

VA TRÅKIGT ALLT ÄR! Trött, grinig och less på allt! KAN det bero på vädret??   NÄHÄÄÄÄ.... Little Miss Sunshine, where are you??!!   ...

Av Grynet - 7 maj 2012 05:37


....not! - 0,2 hekto! Ja ja...det tar tid att vända på ett ånglok! Grattis till mig i allafall. Man får vara glad för det lilla.   ...

Av Grynet - 6 maj 2012 13:43

Igår gjorde jag nåt som jag trodde att jag skulle ångra. En kompis med svart bälte i karate tog med mig som tesperson på sitt kick-pass. Han behövde en otränad 50-åring. Att jag inte dog! Nog var det kick alltid. En rejäl spark i baken at...

Av Grynet - 4 maj 2012 19:55

Innan simningen; migrän. Under simningen; ingen migrän. Efter simningen; migrän. Jag får bo i en bassäng!     ...

Av Grynet - 4 maj 2012 11:18


                                                           ÄNTLIGEN! ....har jag köpt mig en skruvdragare. Känner mig sååååå Martin Timellsk! Simning står på dagens schema. Likaså blodpudding med rivna morötter och lingonsylt. Och lite...

Presentation

Omröstning

Vem vinner Eurovision song Contest?
 Loreen såklart!
 Någon annan!!
 Finns det någon annan än Loreen??!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Till den som känner sig manad...


Ovido - Quiz & Flashcards