Fetto-bloggen

Direktlänk till inlägg 3 december 2009

Dags igen.....

Av Grynet - 3 december 2009 12:26


Veckans hissa och dissa!

För alla och envar...

Jag är ju så barnslig med feedback. Behöver mycket sån själv, så jag vill hissa;

Att bloggplatsen har satt tillbaka sina smileisar : ) när man har skrivit in rättkod!

Japp! jag gillar när nån ler mot mig.

Å så dissar jag TJUVAR! Folk som tar saker som inte är deras. Kan även slänga med vandaler. De tar också! : (

Välkommen gott folk med edra hissodiss!

 
 
nilla

nilla

3 december 2009 13:06

Dissar: Decemberstressen.
Hissar: Minusgraderna.

http://nillalivet.blogspot.com

 
Räddajulen

Räddajulen

3 december 2009 17:22

Hej!

Vi har sett att du har uppmärksammat Aladdins Rädda Julen-kampanj och vill börja med att tacka dig för detta. Vi skulle även vilja passa på att informera dig om att det just nu pågår en tävling bland de personer som driver egna kampanjer för att rädda sin favoritpralin. Det enda du behöver göra för att delta är att skicka ett mail till oss där du berättar hur din kampanj ser ut. Detta kan till exempel vara genom att skicka länk till din blogg, bild på ditt inlägg eller rörlig bild. Vinnaren kommer att få 100 praliner av favoritpralinen samt de 100 sista som produceras av den pralin som tvingas lämna asken. Utöver detta har du chans att vinna flera Aladdinaskar.

Vill du vara med och tävla? Läs mer på vår fan page under fliken information http://www.facebook.com/pages/Radda-din-favorit-i-Aladdin-asken/201990798661?ref=ts#/pages/Radda-din-favorit-i-Aladdin-asken/201990798661?v=info&ref=ts

Imorgon lanseras en blogg där några av kampanj-bidragen publiceras. Kolla in http://raddajulen.wordpress.com

God Jul önskar Aladdin

http://raddajulen.wordpress.com

 
Skogshuldran Titti

Skogshuldran Titti

3 december 2009 18:33

Hoppas du vinner!
Vad ska du i så fall göra med 100 Körsbär i likör? För det MÅSTE ju bli den som får lämna asken!
Kramen

http://skogshuldran.bloggagratis.se

 
allaminajag

allaminajag

3 december 2009 21:37

Hissar: att jag har kilovis med ost, bacon och stekfläsk i kylskåpet.

Dissar: Viktväktarnas styvmoderliga bedömning av ovanstånde livsmedel.

http://tjockisensjunger.blogspot.com

 
Ingen bild

Cina

4 december 2009 08:18

Hissar: Att det är ljusare där ute - snön har kommit!
Dissar: Att jag har j-la ont i huvet i dag :-(

Klart du vinner och körsbärspralinerna kan du tömma på likören, äta chokladen för sig och likören gör du snaskikga drinkar av!!

// Cina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynet - 10 maj 2012 17:28

VA TRÅKIGT ALLT ÄR! Trött, grinig och less på allt! KAN det bero på vädret??   NÄHÄÄÄÄ.... Little Miss Sunshine, where are you??!!   ...

Av Grynet - 7 maj 2012 05:37


....not! - 0,2 hekto! Ja ja...det tar tid att vända på ett ånglok! Grattis till mig i allafall. Man får vara glad för det lilla.   ...

Av Grynet - 6 maj 2012 13:43

Igår gjorde jag nåt som jag trodde att jag skulle ångra. En kompis med svart bälte i karate tog med mig som tesperson på sitt kick-pass. Han behövde en otränad 50-åring. Att jag inte dog! Nog var det kick alltid. En rejäl spark i baken at...

Av Grynet - 4 maj 2012 19:55

Innan simningen; migrän. Under simningen; ingen migrän. Efter simningen; migrän. Jag får bo i en bassäng!     ...

Av Grynet - 4 maj 2012 11:18


                                                           ÄNTLIGEN! ....har jag köpt mig en skruvdragare. Känner mig sååååå Martin Timellsk! Simning står på dagens schema. Likaså blodpudding med rivna morötter och lingonsylt. Och lite...

Presentation

Omröstning

Vem vinner Eurovision song Contest?
 Loreen såklart!
 Någon annan!!
 Finns det någon annan än Loreen??!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Till den som känner sig manad...


Ovido - Quiz & Flashcards