Fetto-bloggen

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Grynet - 10 april 2009 13:11



TILL SALU: En stycken halvt färdigmålad trapp från helvetet.

ÖNSKAS: En lian, studsmatta, hiss, brandmansstång whatever. Rutschkana kanske. Det blir en utmaning att ta sig upp.


Solen skiner, skiten samlas i raketfart i hörn och vrår.

Dessutom missade jag festen på Blåkulla igår.

Ägnade min kväll framför det nya tv-fenomenet Förnedringstv.

Det finns en del såna program har jag märkt nu under influensaveckan.

En del är rent bedrövliga. Orkar inte ens kommentera Jerry Springer och hans dumamerikaner. Vill inte ens tänka att det är på riktigt. Det är ju så "Over There".

Men även i Sverige finns det folk som gör vad som helst för att synas.

Varför, varför ställer man upp i "Sanningens ögonblick" och skämmer ut sig själv, släkt och vänner.

Lättare kanske det är att förstå kändisar som lever på att vara kändisar varför de ställer upp på "Grillad". Varje minut i rampljuset är väl viktigt, kosta vad det kosta vill.

Och vi som tittar kan ju välja att byta kanal eller ta fram skämskudden.

Jag byter kanal.

Däremot kan jag villigt erkänna att jag garvar högt åt Wipeout och igår  "Hjälp, jag är med i en japansk tv-show".

Och deltagarna tycker jag inte synd om, de fick ju åka till Argentina respektive Japan.

Jag hade nog också tackat ja.

Kanske! 

Presentation

Omröstning

Vem vinner Eurovision song Contest?
 Loreen såklart!
 Någon annan!!
 Finns det någon annan än Loreen??!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Till den som känner sig manad...


Ovido - Quiz & Flashcards