Fetto-bloggen

Alla inlägg den 27 april 2009

Av Grynet - 27 april 2009 18:34


... hade den gode skomakaren.

Jag undrar vad han gjorde istället.

Rensade grusgången? Målade trappan? Gick på utvecklingssamtal?

Eller satt han hemma och kliade sig i ögonen mellan nysattackerna pga pollenbesvär?

Jag tror inget av det.

Jag tror han gick ut i naturen och förundrades över allt som sker just på våren.

Han kanske hade tre "ska göra" som min kära gamla mor.

Hon ska (förhoppningsvis):

Hitta linnea- blommor i sin barndoms skog.

Höra göken.

och

Klappa en ko!

Jag stänger nog ner lite också mellan hägg och syrén.

Inte helt, för jag vill ju hälsa på hos er ibland.

Men våren är ju så snabbt förbi så det är bäst att passa på och njuta så länge det varar.


Presentation

Omröstning

Vem vinner Eurovision song Contest?
 Loreen såklart!
 Någon annan!!
 Finns det någon annan än Loreen??!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Till den som känner sig manad...


Ovido - Quiz & Flashcards