Fetto-bloggen

Direktlänk till inlägg 8 april 2009

Är det här allt....

Av Grynet - 8 april 2009 10:44

Nu börjar det klarna lite innanför pannbenet, så nu börjar jag min bloggrunda. Hos Ann-Louise hittar jag det här som ni har roat er med de senaste veckorna. Jag vet inte vad man ska säga om mitt resultat, men jag tror jag ångrar mig att jag gick på det. Håll till godo, this is my future life...

(Jag som hatar gröna Foppa-tofflor...) 


1. Gå in på Bildgoogle

2. Sök på ditt födelsedatum, dag och månad

3. Ta den andra bilden och ladda upp

4. Bilden du ser är din framtid

 
 
GladaKatarina

GladaKatarina

8 april 2009 11:13

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Så här kul får man inte ha på jobbet!!! 8-D

*skrattar så tårarna rinner*

Det är som jag säger: denna utmaningen visar MOTSATSEN till vad man blir om 10 år!! Tro mig: jag blir aldrig en smal, brun magvisande blondinbimbo! Tack och lov... ;-)

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Ann-Louise

Ann-Louise

8 april 2009 11:39

Vad skönt att du är på benen igen, eller åtminstone orkat kravla dig upp till tangentbordet!

Herregud, vilken bild! Precis så där ser folk ut på orten där jag växte upp (har bloggat om det förresten, i går eller förrgår). Det är ingen fördom utan helt sant, det räcker att gå in på ICA så får man det verifierat. Usch, nu fick jag rysningar igen.

Kom igen nu, blogga igen allt du inte orkat hittills!! Kul att du är back on track!

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
nilla

nilla

8 april 2009 12:09

Hahahaha!
Men...jag har känt på mig att det finns en raggarbrud i dig...

http://thenilla.bloggagratis.se

 
Ingen bild

grynet

8 april 2009 14:52

GK: Jaa... vad ska man säga... Du har humor i alla fall. Jag får mest....ångest!
A-L: Vet inte var den här bilden är tagen, men de finns här också. Och jag bor ju i dina gamla hemtrakter...
Nilla: Inte raggare precis...jag har alltid varit rädd för dem. Men gärna spätta, helst med egen hoj!

 
Lastbilstanten

Lastbilstanten

8 april 2009 15:17

Du måste lära dig tolka bilderna rätt, Grynet! Det handlar om en liten vink till dig, det här. Du ska spara pengar och köpa vingar för dom!!! Ser du inte sparbössan och vingarna??....

Eller så handlar det om att du ska få ett spännande liv! Man stoppar i ett mynt, öppnar luckan, och vad får man se dääääär!!!!

http://www.lastbilstanten.bloggagratis.se

 
Skogshuldran Titti

Skogshuldran Titti

8 april 2009 17:40

Välkommen tillbaka!
Men du, den där med ryggen åt kameran är ju en kund bara, i DIN AFFÄR!
Det är du som står nästan helt skymd vid kassaapparaten. Man ser faktiskt glasögonen på näsan...

http://skogshuldran.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

8 april 2009 19:59

Huvvaa! Så där hade jag nog sett ut om jag bott kvar i "byn".....
Underbart att du är tillbaka!!! Glad Påsk!

http://Nu är jag på väg, kvasten är polerad och trimmad,

 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

8 april 2009 21:26

*gapskrattar* Helt galet (O)LIKT hahahhahaha
Ha en glad påsk!

http://mofs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

grynet

8 april 2009 21:27

lbt: Mycket kan man tolka ur denna bild...
Titti: Jaha...så mitt nya jobb är att ta emot skäll från missnöjda Teliakunder...
Cina: Glad Påsk på dig själv. Int hade du sett ut så, int!

 
Birgitta

Birgitta

8 april 2009 22:42

och tänk, så där känner jag mig ibland!
Fast inte idag. Idag känner jag mig som en ärtig trevlig kvinna i mina bästa år. ska sova gott så kanske drömmarna blir så positiva. Så kan jag också släppa mardrömmen om gröna foppatofflor.

http://birgitta.bloggagratis.se

 
Skogshuldran Titti

Skogshuldran Titti

9 april 2009 20:03

Försökte bara muntra upp dig... men...nää... trodde faktiskt du skulle bli glad inför utsikten att ha en egen affär...
Såååg du inte att det är jag som står där bredvid dig, bakom kassan? *torkar en tår*

http://skogshuldran.bloggagratis.se

 
Ingen bild

grynet

10 april 2009 13:10

Mofs: Glad Påsk, Jag hoppas att det är så olikt det kan bli.
Birgitta: Visst har man olika dar, idag känner jag mig som en påskkärring.
Titti: Men vi ska ju inte hållas med gnälliga Teliakunder. Vi ska ju ha ett bokcafé!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynet - 10 maj 2012 17:28

VA TRÅKIGT ALLT ÄR! Trött, grinig och less på allt! KAN det bero på vädret??   NÄHÄÄÄÄ.... Little Miss Sunshine, where are you??!!   ...

Av Grynet - 7 maj 2012 05:37


....not! - 0,2 hekto! Ja ja...det tar tid att vända på ett ånglok! Grattis till mig i allafall. Man får vara glad för det lilla.   ...

Av Grynet - 6 maj 2012 13:43

Igår gjorde jag nåt som jag trodde att jag skulle ångra. En kompis med svart bälte i karate tog med mig som tesperson på sitt kick-pass. Han behövde en otränad 50-åring. Att jag inte dog! Nog var det kick alltid. En rejäl spark i baken at...

Av Grynet - 4 maj 2012 19:55

Innan simningen; migrän. Under simningen; ingen migrän. Efter simningen; migrän. Jag får bo i en bassäng!     ...

Av Grynet - 4 maj 2012 11:18


                                                           ÄNTLIGEN! ....har jag köpt mig en skruvdragare. Känner mig sååååå Martin Timellsk! Simning står på dagens schema. Likaså blodpudding med rivna morötter och lingonsylt. Och lite...

Presentation

Omröstning

Vem vinner Eurovision song Contest?
 Loreen såklart!
 Någon annan!!
 Finns det någon annan än Loreen??!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Till den som känner sig manad...


Ovido - Quiz & Flashcards