Fetto-bloggen

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Grynet - 10 februari 2009 08:03



Häromnatten hade jag en märklig dröm.

Antagigen beror det på att jag planerar att måla om köket.

Det skapar ju lite ångest för det drar alltid med sig så mycket. Måste ta taket först. Sen blir det mycket tejpande och det är såååå tråkigt.

I början på förra sommaren fick dottern ett nytt rum. Jag målade taket, tapetserade väggarna i enfärgat grått plus en mönstrad fondvägg i svart och silvergrått. Sambon och jag lade in ett nytt golv. Sen avslutade jag och dottern det hela med att åka till IKEA för att köpa nya möbler.

Dottern blev helnöjd med resultatet.

I drömmen kommer hon och kräver att jag ska måla om hela hennes rum.

I knallrosa!

"- För jag är ju en rosa tjej säger hon i drömmen och lägger huvudet på sned och ler."

Hon är INTE en rosa tjej!

Undrar vad den här drömmen vill säga mig.

Det kanske är en önskedröm!

När jag var liten älskade jag rosa, eller skärt som man sa då.

Men jag fick aldrig de där rosa (skära) tapeterna som jag pekade på i tapetkatalogen.

Jag fick murrigt gröna med nåt blomliknande mönster....

Presentation

Omröstning

Vem vinner Eurovision song Contest?
 Loreen såklart!
 Någon annan!!
 Finns det någon annan än Loreen??!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Till den som känner sig manad...


Ovido - Quiz & Flashcards