Fetto-bloggen

Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Grynet - 13 februari 2009 19:21



Jag är en riktig fegis.

Har alltid varit det.

Rädd för att göra bort mig.

Rädd för vad folk ska tänka om mig.

Det modigaste jag har gjort var att ensam åka på en bussresa till Zell am Zee när jag var sådär 27-28 år.

Det är det bästa jag har gjort.

(Innan jag fick barn såklart)

Det blev en händelserik resa.

Ett par ensamma killar,två tjejkompisar och en tjej som reste med sin pappa blev mitt sällskap under veckan.

En dag stötte vi på det svenska alpina skidlandslaget. De var därnere på träningsläger.

Först så utmanade de oss turister på en fotbollsmatch som dock avbröts pga en nickning som blev en skallning.

Några dagar senare blev vi utmanade i slalom. Vi parades ihop med varsitt proffs och så slogs tiderna ihop. Jag fick åka med "Bulan". Jag hade ingen aning om vem det var men han hade visst tagit brons i OS!

Alltihop videofilmades och förevisades på kvällen på deras hotell.

Grynet satt under sin jacka och skämdes. Kunde ju inte åka sådär snyggt!

Men visst var jag modig,

som vågade göra bort mig i skidbacken,

som vågade åka ensam på en bussresa till alperna.

 Eller?


Presentation

Omröstning

Vem vinner Eurovision song Contest?
 Loreen såklart!
 Någon annan!!
 Finns det någon annan än Loreen??!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Till den som känner sig manad...


Ovido - Quiz & Flashcards