Fetto-bloggen

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Grynet - 15 februari 2009 08:59



Nu är köket klart!

Underbart.

Efter 5 dygns hårt slit (nåja, det kändes i otrände muskler) kan jag nu njuta av mitt "nya" kök.

Det som började med en ny gardinkappa, fortsatte med en grå strukturfärg på väggarna till ommålat tak och nya handtag på köksluckorna.

Handtagen hade legat i ett förråd i många år och bara väntat på att få komma ur sina förpackningar.

Och allt har jag gjort alldeles själv. Stolt? Ja!

(förlåt dottern, du skruvade ju faktiskt av alla gamla handtag)

Det roligaste kom sist!

När man fick piffa!

Stryka och sätta upp nya gardinkappan.

Sanera fönsterbrädan.

Städa och åter städa.

(Jösses vad petig jag blev)

Det är intressant att se hur annorlunda allting ter sig.

De vita köksluckorna blev ännu vitare mot de grå väggarna.

Och vad röd och fin den röda köksklockan blev.

För att inte tala om vad snygg den svarta brödrosten blev mot grå bakgrund istället för gul.

Avslutade dagen med en promenad till affären.

Köpte en bukett röda tulpaner.

De gör sig mot det grå...


Presentation

Omröstning

Vem vinner Eurovision song Contest?
 Loreen såklart!
 Någon annan!!
 Finns det någon annan än Loreen??!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Till den som känner sig manad...


Ovido - Quiz & Flashcards