Fetto-bloggen

Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

Ont om tid...

Av Grynet - 19 februari 2009 18:11



Städar(så slipper jag imorgon. Då blir helgen längre.)

Läser "The fat lady sings", sjukt rolig blogg.

Måste hinna läsa studiematerialet till min kurs, (den som jag skjuter upp hela tiden)

Ska svara på en lång enkätundersökning också, (jag får poäng för det!!)

Hinner inget mer...

Visst ja, skulle lägga upp en bild på nya färgen i köket.

Huldran var här o fikade. Ställde fram en kopp till GladaKatarina också.

 
 
Den trallande tjockisen

Den trallande tjockisen

19 februari 2009 20:58

Den här tjocka damen tackar allra ödmjukast för att bli omnämd. Att läsa min blogg är naturligtvis viktigare än att tröska igenom studiematerial. Om det behövs skriver jag gärna ett intyg till din lärare/rektor.
Bloggberömmare ska premieras!

http://tjockisensjunger.blogspot.com

 
Jag igen

Jag igen

19 februari 2009 21:00

För övrigt måste jag gratulera till ett av de bästa bloggnamnen någonsin. Åh, vad jag önskar att jag hade kommit på det först.

http://tjockisensjunger.blogspot.com

 
nilla

nilla

20 februari 2009 09:25

Jag vill också fika!

Och så har jag ny URL: http://thenilla.bloggagratis.se

http://thenilla.bloggagratis.se

 
helga

helga

20 februari 2009 09:42

Vad fint det blev :)

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Skogshuldran Titti

Skogshuldran Titti

20 februari 2009 10:11

Tack för fikat igår, i ditt fina nymålade kök!
Kul att Glada Katarina var bjuden också!
Det är bra att vara tre när man har så djupa filosofiska diskussioner, som vi har för vana att ägna oss åt...
Kramen!

http://skogshuldran.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

20 februari 2009 11:29

*alldeles rörd* Vad trevligt att jag fick vara med! :-D

Köket är JÄTTEFINT! Vad roligt att man fick se bilder!

Vill även passa på att säga att både ditt bloggnamn, Grynet, samt "the fat lady sings" är namn jag önskar att jag kommit på! :-D Lysande!

Nu skall jag in och lurka hos den trallande damen, det är inte första gången. Skall kanske göra det officiellt. ;-)

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

grynet

20 februari 2009 15:05

Den trallande Tjocisen:Tack för supporten med studierna ;) och tack för beröm. Jag skiner som solen!
Nilla: Vi hör av oss nästa gång, synd att Sverige är ett långt avlångt land...
Helga: Jag är jättenöjd, och än så länge anstränger sig alla att hålla rent och snyggt.
Titti:Ohja, riktiga djupdykningar...
GK: Hoppas du kände smaken av äpplemunk...Och tack för beröm, det värmer!
(men vad beyder lurka?)

 
Annika

Annika

21 februari 2009 11:00

Hejsan, tassar in här på lördagsmorgonen och läser lite.
Snyggt kök! Och snygga koppar - eftersom jag har samma sort men en annan färg (skratt)

Ha en trevlig helg!
Annika

http://www.banfield.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

21 februari 2009 11:28


Älskar äppelmunkar!!! Lurka från engelskans lurk: kika omkring och kolla läget. Lite som man gör på andras bloggar innan man kommenterar och startar ett utbyte. ;-) Bra ord, va!

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

grynet

21 februari 2009 12:34

Annika: Tack för besöket. Kopparna fick jag av min bror när jag hade tagit min lärarexamen.
GK: Vilken tur att jag köpte rätt! Lurka var ett mycket bra ord. Men det är svårt att göra sig av med "kolla".

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynet - 10 maj 2012 17:28

VA TRÅKIGT ALLT ÄR! Trött, grinig och less på allt! KAN det bero på vädret??   NÄHÄÄÄÄ.... Little Miss Sunshine, where are you??!!   ...

Av Grynet - 7 maj 2012 05:37


....not! - 0,2 hekto! Ja ja...det tar tid att vända på ett ånglok! Grattis till mig i allafall. Man får vara glad för det lilla.   ...

Av Grynet - 6 maj 2012 13:43

Igår gjorde jag nåt som jag trodde att jag skulle ångra. En kompis med svart bälte i karate tog med mig som tesperson på sitt kick-pass. Han behövde en otränad 50-åring. Att jag inte dog! Nog var det kick alltid. En rejäl spark i baken at...

Av Grynet - 4 maj 2012 19:55

Innan simningen; migrän. Under simningen; ingen migrän. Efter simningen; migrän. Jag får bo i en bassäng!     ...

Av Grynet - 4 maj 2012 11:18


                                                           ÄNTLIGEN! ....har jag köpt mig en skruvdragare. Känner mig sååååå Martin Timellsk! Simning står på dagens schema. Likaså blodpudding med rivna morötter och lingonsylt. Och lite...

Presentation

Omröstning

Vem vinner Eurovision song Contest?
 Loreen såklart!
 Någon annan!!
 Finns det någon annan än Loreen??!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Till den som känner sig manad...


Ovido - Quiz & Flashcards