Fetto-bloggen

Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Grynet - 15 januari 2009 18:03



Ni kanske har noterat min lilla omröstning om våtservetter på McDonalds?

Jag äter inte så ofta där.

Det blir väl 5-6 gånger per år sisådär.

Men varje gång så saknar jag våtservetter.

Silly me, som inte har några med mig!

Man äter ju med händerna och sen stinker man flôtig

(västgötska för fet, flottig)

 mat tills man kommer hem och kan tvätta sig.

Jag vägrar betala 5 kr för att få gå in på "Donkens" toalett för att få tvätta händerna.

 Det gör jag bara om jag är av nöd tvungen.

Så efter år av avsaknad av våtservetter så skickade jag ett mail till vederbörande och efterlyste dessa.

De var vänliga nog att svara.

Samma dag!

De hade prövatmed att tillhandahålla våtservetter men det fanns inget behov!!!

Så därför gör jag min egen lilla undersökning.

Är det verkligen bara jag som önskar att det finns möjlighet att fräscha 

upp sig efter klenandet med hamburgare, dressing och strips?


Presentation

Omröstning

Vem vinner Eurovision song Contest?
 Loreen såklart!
 Någon annan!!
 Finns det någon annan än Loreen??!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Till den som känner sig manad...


Ovido - Quiz & Flashcards