Fetto-bloggen

Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Grynet - 17 januari 2009 14:57


...elller "En vanlig kväll i en kvinnas liv"

Det är sent och jag börjar bli trött.

Ska bara gå på toa och borsta tänderna, sen ska jag sova!

Tar mej nog en snabb dusch först.

Lika bra att tvätta håret också så slipper jag det imorgon.

Ja just det, måste göra en hårinpackning också. Frissan rekomenderade det.

(Fast den var fasligt dyr, den där burken)

Men då kan jag ju passa på att raka benen.

...och under armarna.

Bikinilinjen med ifall man går till badhuset i veckan.

Hmmm...filar nog lite på hälarna medans jag ändå håller på.

Och klipper tånaglarna, sen känns fötterna så fräscha.

Sådärja, nu kan jag nog skölja ur hårinpackningen.

Och så en handduk om håret!

Torka sig och smörja in fötterna med fotcréme, kroppen med hudlotion, ansiktet med fet nattcréme och så lite ögoncréme runt ögonen mot diverse rynkor.

Äntligen kan jag krypa ner i sängen.

Släck!

Åååååååh....

Tänd!

Visst f-n!

Skulle ju kissa och borsta tänderna!

(får inte glömma tandtråden nu igen...)


Presentation

Omröstning

Vem vinner Eurovision song Contest?
 Loreen såklart!
 Någon annan!!
 Finns det någon annan än Loreen??!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Till den som känner sig manad...


Ovido - Quiz & Flashcards