Fetto-bloggen

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Grynet - 6 mars 2009 18:13


Nu har jag tagit en runda och hälsat på ett gäng bloggare.

Fredagstrött och lite lat så blir det en list-utmaning som jag hittade hos Lastbilstanten... Häng på den som vill. Nu blir det tvättstuga och lite städning....å så vankas det pizza...


1. Fyra tv-program jag brukar se:

-Greys Anatomy

- Bygglov

- Lets dance

- Engelska deckare

2. Fyra saker jag gjorde igår:

- Köpte en mobil till min mor

- Slipade trappan

- Köpte färg till trappan

- Försökte få min mor att förstå hur man använder mobilen

3. Fyra saker jag längtar till:

- Att få börja måla trappan

- Att få åka till Umeå och träffa mina systrar

- Att det ska bli vår

- Veckan på kusten

4. Fyra saker som står på min önskelista:

- God hälsa

- Bra kondition

- Att få känna lycka

- Pengar till nåt jag önskar mej

5. Fyra saker jag tycker om att göra:

- Umgås med mina vänner

- Prata med min familj

- Äta gott

- Lösa korsord

6. Fyra saker jag avskyr:

- Höga ljud

- Lyssna på inskränkta, humorlösa människor

- Äta otäck mat

- Att bli idiotförklarad

7. Fyra saker jag åt igår:

- Kycklingklubbor

- Havregrynsgröt

- 2 Bamyl

- MACKOR...det bästa som finns...

Presentation

Omröstning

Vem vinner Eurovision song Contest?
 Loreen såklart!
 Någon annan!!
 Finns det någon annan än Loreen??!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Till den som känner sig manad...


Ovido - Quiz & Flashcards