Fetto-bloggen

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Grynet - 16 mars 2009 17:35



Nu var det alltså meningen att jag skulle svida om och fortsätta måla på min trapp!

Så hur hamnade jag här?

Jo, jag tänkte utfärda en liten VARNING till alla er som funderar på att måla om en trappa med tillhörande staket och spaljé.

Ta er en rejäl funderare.

Det tar en väääääääääääääldigt lång tid.

Nu har jag slipat i 14 dagar.

Krypit runt i alla möjliga och omöjliga ställningar och vinklat leder för att komma åt.

Jag har bytt slippapper 1000 gånger.

Jag har fått näsa, hjärna och hemmets alla vrår fulla med slipdamm.

Sen har jag tejpat både högt och lågt och även mittimellan med maskeringstejp.

Man vill ju inte ha färg ÖVERALLT.

Ja just det, glömde att säga att det tog evig tid att få bort slipdammseländet. Till slut gav sig dammsugaren som inte alls gillade att få in slipdamm överallt.

Nu kravlar jag runt i oändlighet med pensel och roller och skall försöka täcka varje milimeter av denna furutrapp. Hur många dimensioner finns det?


Tre (3) gånger ska det målas.

Hur tänkte jag?


(Jo; Vitt, vitt, vitt!)


Presentation

Omröstning

Vem vinner Eurovision song Contest?
 Loreen såklart!
 Någon annan!!
 Finns det någon annan än Loreen??!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Till den som känner sig manad...


Ovido - Quiz & Flashcards