Fetto-bloggen

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Grynet - 14 mars 2009 08:36




Ibland så kollar man ju runt bland bloggarna och får lite allehanda tips.

Jag har stött på http://www.ufo-fiffi.blogspot.com/. Hon har dessutom gett ut två böcker.

De verkade lite roliga så jag frågade våran snälla bibliotekarie om de fanns att tillgå. Det gjorde de inte men så efter ett par veckor kom hon med ett sprillans nytt exemplar av "Dom är här nu". Inköpt för min skull.

Ibland så händer det - Det behöver nödvändigtvis inte vara en Trissvinst!

Nu tänkte jag ge tillbaka. Alltså dela med mig. Här kommer ett utdrag ur boken, den börjar såhär:


" GRÖNA LUND 10 juni 14:30


" Jag har spillt baconost på tröjan. Det ser ut som måsskit. Jag tar upp baconosten med fingret, slickar av fingret. Det ÄR måsskit. Jag kräks på en offentlig toalett. "


Åsa Lundh


Här hittar ni mer om hennes bok: www.domarharnu.se


Presentation

Omröstning

Vem vinner Eurovision song Contest?
 Loreen såklart!
 Någon annan!!
 Finns det någon annan än Loreen??!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Till den som känner sig manad...


Ovido - Quiz & Flashcards