Fetto-bloggen

Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Grynet - 13 mars 2009 21:56

 (som bara är en dröm... här har ni hans cv: http://www.imdb.com/name/nm0000123/)


"Han går som en karl

Han ser ut som en karl
Med en kropp som en karl
Och han kysser som en karl ska....."

Av Grynet - 13 mars 2009 04:50


Jaa, vad gör man när man vaknar i svinottan?

Somnar om! Tydligen inte.

Slipar på trappan? Tror inte det.

Bloggar? Ja, just det...

Det blir en lååååååååång lista.



En utmaning från Elaina…


1)Tre platser där jag har bott:

Falun, Stockholm, Kristianstad


2)Tre favoritutflyktsmål:

Grenen i Skagen i Danmark (där haven möts),

Silverfallet,

en klippa, vilken som helst, på kusten.


3)Tre ställen jag besökt:

Flatruet i Funäsdalen

Woodstock, (där den berömda festivalen var)

Taket på Twin Tower i NY


4)Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:

På en strand på Tobago, Bali, Mauritsius


5)Tre ställen jag är glad att jag INTE befinner/befunnit mig på/i:

Gaza, Darfur, Guantanamobasen på Kuba


6)Tre av världens mest onödiga uppfinningar:

En modell av Tupperwares fåniga apelsinskalare som såg ut som en virkkrok, Bindor med parfymdoft, ”Noppabort-manickel” funkar den verkligen?


7)Tre yrken jag funderade på under skoltiden:

Skådespelare, bonde, sjuksköterska


8)Tre jobb jag haft/har i mitt liv:

Rensat kyckling på Kronfågel i Kristianstad,

Glassfabrik,

Jordgubbsplockare


9)Tre yrken jag skulle vilja prova på:

Dirigent, Fotograf, Helikopterpilot


10)Tre märkliga människor jag mött:

Svårt att beskriva utan att utmärka någon. Men det var helsköna omsorgstagare på de hem för utvecklingsstörda som jag har jobbat på.


11)Tre män jag skulle kunna tänka mig vara gift med:

George Clooney, Johan Glans, Kungen


12)Tre musikgrupper/artister jag gillar:

Eurytmics, Queen, Takida


13)Tre böcker jag rekommenderar:

Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden, Luftslottet som sprängdes


14)Tre serier jag gillar att se på TV:

Greys Anatomy, Desperate Housewifes, Hem till byn


15)Tre favoriträtter:
Flygande Jakob, Taikyckling, Potatisgratäng med gott kött och grönmögelostsås


16)Tre saker jag hoppas på/önskar inför framtiden:

Hälsa, kraft och visdom


OCH


17)om jag bara fick önska mig en enda sak så vore det:

Hälsa


Eran tur…

Presentation

Omröstning

Vem vinner Eurovision song Contest?
 Loreen såklart!
 Någon annan!!
 Finns det någon annan än Loreen??!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Till den som känner sig manad...


Ovido - Quiz & Flashcards