Fetto-bloggen

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Grynet - 18 mars 2009 18:12



Varför är det så svårt att låta bli.....?

Alkohol - inga problem. Jag får ändå bara migrän efter två klunkar.

Cigaretter - det luktar ju så illa.

Snus - mår illa.

Godis - där sprack det!

Har gått runt med en gratiskupong i fickan från ICA i snart en vecka.

Gratisvaran gällde en 220 grams påse POLLY, valfri smak.

Inte mitt favoritgodis men gratis är ju gott.

Idag fick jag ge upp kampen.

Väl framme i kassan lämnade jag över en skrynklig, väl tummad kupong. Det skulle finnas fyra sorter att välja på. En ny med hasselnöt och coccos var jag sugen på. Hittade dock ingen så framme i kassan frågade jag efter densamma.

- Nä inte om det inte finns i godishyllan, var svaret.

Ville ju inte verka SÅ angelägen så jag tog den vanliga sorten som de hade i kassan.

Packade varorna och cyklade hem. Tog en kopp te med macka.

Sen kom suget!

Det där löjliga, oemotståndliga begäret.

Fram med POLLY-påsen!

In med alldeles för många i munnen. (Näe, inte på en gång faktiskt!)

Och vet ni vad?

Det var ju inte ens gott!

Presentation

Omröstning

Vem vinner Eurovision song Contest?
 Loreen såklart!
 Någon annan!!
 Finns det någon annan än Loreen??!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Till den som känner sig manad...


Ovido - Quiz & Flashcards