Fetto-bloggen

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Grynet - 7 mars 2009 09:36



Jag är lite barnsligt förtjust i tester av alla de slag, Båte vetenskapliga och ovetenskapliga. Jag går in med liv och lust och försöker svara på testfrågorna så ärligt jag kan. Sen kommer det spännande momentet när man ska räkna ihop svaren och få ett utlåtande på hur man är. Ooooootroligt spännande!

Tur man är beskaffad med både humor och självdistans. Jag har till och med gått in på Mensas sida och gjort deras (o)vetenskapliga intelligenstest!

Sån är jag.

Jag har fått besök av Herta. På hennes sida finns en länk som jag har kopierat här. Det var meningen att mitt testsvar skulle hamna ute i högerkanten med en animerad bild av mig själv, men jag är så jäkla oteknisk ibland så jag gav upp. GladaKatarina!!!...hjälp mig!!

Testet handlar i allafall om hur mycket boknörd man är... vassego...


http://www.barnensbokklubb.se/bbk2/boknordstestet/

Presentation

Omröstning

Vem vinner Eurovision song Contest?
 Loreen såklart!
 Någon annan!!
 Finns det någon annan än Loreen??!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Till den som känner sig manad...


Ovido - Quiz & Flashcards