Fetto-bloggen

Direktlänk till inlägg 15 mars 2009

Apropå tidigare inlägg....

Av Grynet - 15 mars 2009 16:26

Mina drömmars man...är jag inte gift med. Tänker inte säga "Tyvärr" för om jag hade varit det  hade han inte varit en dröm längre.

Nä!

Och hur kul verkar det att vara gift med en kändis på en skala....?

0, tror jag i alla fall.

Jag har aldrig förstått det här med att vilja bli kändis, synas i tv och tidningar.

Jag som får ångest och panik bara av att stå inför föräldrar på ett föräldramöte.

För att inte tala om redovisningarna på högskolan för några år sedan.

Efteråt mindes jag aldrig vad jag sagt eller gjort.

Konstigt nog tycker jag att det är roligt att spela teater. (för barnen).

Men då är ju inte jag jag.

Nåväl...

Jag lever visst med en kändis...nästan!

Han har fått höra av sina arbetskamrater att han är precis som Morgan Alling.

Fast jag tycker nog att han ser ut som Morgan Alling, fast då har Morgan långt hår i jämförelse. Min sambolelle kör med rakat!

Och han är helt kass på att dansa.

Men han är en jäkel på att lägga golv.

 
 
helga

helga

16 mars 2009 08:08

Jag är gift med mina drömmars man och han är rätt fortfarande efter 23 år ;)

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

16 mars 2009 14:43

Kanske är det så att jag drömmer för mycket, då blir det också behov på variation? ;-)

Men det där med att vara känd, läste ett bra citat om det: Kändisar är människor som kämpar för att bli igenkända, för att sedan tillbringa all tid bakom solglasögon. Sant! Och gift med en! Gode Gud! Vilket slit!

Många männsikor, inte minst yngre, verkar ha ett stort bekräftelsebehov idag, men kändisskapet gör dem inte lyckligare. :-/

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Skogshuldran Titti

Skogshuldran Titti

16 mars 2009 16:03

Mannen i mitt liv blir mer och mer mina drömmars man!
Så bra vi kvinnor är på att forma våra män!
Apropå kändisskap: det är lagom att var kändis i sin egen blogg, tycker jag!
Notera! Jag orkar sitta upp idag! Det är hopp om överlevnad!

http://skogshuldran.bloggagratis.se

 
Ingen bild

grynet

16 mars 2009 17:23

Helga: Grattis...

GK: Det är det som är skillnad på dröm och verklighet. Att drömma är nåt alldeles för sig. En dröm är en dröm... en fantasi. Det har för mig inget med verkligheten att göra. Verkligheten är något helt annat. Ibland är det kämpigt och tufft...ibland överträffar den dikten som man säger. Så är livet.

Titti: Det ska väl till en Huldra för att kunna forma en man dit man vill!

 
Ann-Louise

Ann-Louise

16 mars 2009 22:43

...och du är en jäkel på att fixa trappan, vilken drömduo ni är! Tänkte på det du skrev om kändisar o att stå i fokus...när jag såg Victoria o Daniel i förlovningssoffan. Tänk om man var tvungen o kände så där...fast är de tvungna? Nä, jag undrar...

http://40taggaren.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynet - 10 maj 2012 17:28

VA TRÅKIGT ALLT ÄR! Trött, grinig och less på allt! KAN det bero på vädret??   NÄHÄÄÄÄ.... Little Miss Sunshine, where are you??!!   ...

Av Grynet - 7 maj 2012 05:37


....not! - 0,2 hekto! Ja ja...det tar tid att vända på ett ånglok! Grattis till mig i allafall. Man får vara glad för det lilla.   ...

Av Grynet - 6 maj 2012 13:43

Igår gjorde jag nåt som jag trodde att jag skulle ångra. En kompis med svart bälte i karate tog med mig som tesperson på sitt kick-pass. Han behövde en otränad 50-åring. Att jag inte dog! Nog var det kick alltid. En rejäl spark i baken at...

Av Grynet - 4 maj 2012 19:55

Innan simningen; migrän. Under simningen; ingen migrän. Efter simningen; migrän. Jag får bo i en bassäng!     ...

Av Grynet - 4 maj 2012 11:18


                                                           ÄNTLIGEN! ....har jag köpt mig en skruvdragare. Känner mig sååååå Martin Timellsk! Simning står på dagens schema. Likaså blodpudding med rivna morötter och lingonsylt. Och lite...

Presentation

Omröstning

Vem vinner Eurovision song Contest?
 Loreen såklart!
 Någon annan!!
 Finns det någon annan än Loreen??!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Till den som känner sig manad...


Ovido - Quiz & Flashcards