Fetto-bloggen

Direktlänk till inlägg 24 mars 2009

Håhåjaja....

Av Grynet - 24 mars 2009 05:32



Man blir som lite trött ibland...

Alla dessa meddelanden och budskap.

Ständigt fylls vi med information.

Gör si, gör så.

Och alla lägger sig i, det finns tidnigsartiklar om allt; Hur vi ska fostra  våra barn, vad vi ska äta, hur vi ska få ett bättre sexliv. Vilka kläder vi ska ha på oss i vår för att känna oss fina.

För det är väl så med mode och märken?

Köper vi det rätta så blir vi lyckligare (och fattigare).

Och alla dessa dieter som näringsexperter krigar mot varandra med.

Värst är väl dessa patentlösningar för ett bättre sexliv.

Mia Skäringer var gäst hos Babben. Hon hade också lessnat på tidnigarnas sängkammartips. Hon beskrev det hela så här:

"Vi kvinnor pekar innåt, mannen pekar utåt.

Vi tar bara lite mer tid på oss."

Inte ens vädret kan media vara överens om. Igår kunde jag läsa att:

" Nu är våren här"

Jag kunde även läsa:

"Värsta ovädret någonsin är på väg. Klass tre-varning."

Som sagt; man blir som lite trött.

Jag tror jag konverterar till björn och går i ide. 

 
 
nilla

nilla

24 mars 2009 19:38

Jag håller med!
Vi har nästan tappat förmågan att lyssna inåt och följa magkänslan pga alla dessa förståsigpåare som tar sig friheten att tala om för andra hur man ska leva livet.
Nu blir jag förbannad känner jag! *morrar*

http://thenilla.bloggagratis.se

 
Ann-Louise

Ann-Louise

24 mars 2009 22:18

Tur att människan har lite EGET omdöme ibland (som gärna grumlas av alla förståsigpåare).

Och Mia Skäringer nämner du, då fnissar jag och ser (och hör) Tabitha framför mig, vilken kvinna! Heja!

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

24 mars 2009 23:44

Att dom bara orkar... 8-)

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Titti

25 mars 2009 07:19

Jag tycker vi fortsätter som vi brukar:
VI GÖR SOM VI SJÄLVA VILL!
Funkar ganska bra, tycker jag...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynet - 10 maj 2012 17:28

VA TRÅKIGT ALLT ÄR! Trött, grinig och less på allt! KAN det bero på vädret??   NÄHÄÄÄÄ.... Little Miss Sunshine, where are you??!!   ...

Av Grynet - 7 maj 2012 05:37


....not! - 0,2 hekto! Ja ja...det tar tid att vända på ett ånglok! Grattis till mig i allafall. Man får vara glad för det lilla.   ...

Av Grynet - 6 maj 2012 13:43

Igår gjorde jag nåt som jag trodde att jag skulle ångra. En kompis med svart bälte i karate tog med mig som tesperson på sitt kick-pass. Han behövde en otränad 50-åring. Att jag inte dog! Nog var det kick alltid. En rejäl spark i baken at...

Av Grynet - 4 maj 2012 19:55

Innan simningen; migrän. Under simningen; ingen migrän. Efter simningen; migrän. Jag får bo i en bassäng!     ...

Av Grynet - 4 maj 2012 11:18


                                                           ÄNTLIGEN! ....har jag köpt mig en skruvdragare. Känner mig sååååå Martin Timellsk! Simning står på dagens schema. Likaså blodpudding med rivna morötter och lingonsylt. Och lite...

Presentation

Omröstning

Vem vinner Eurovision song Contest?
 Loreen såklart!
 Någon annan!!
 Finns det någon annan än Loreen??!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Till den som känner sig manad...


Ovido - Quiz & Flashcards