Fetto-bloggen

Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Sköna söndag...

Av Grynet - 29 mars 2009 14:26



Det här blir intressant.

Ska blogga om förmiddagen som upplevdes tillsammans med Lastbilstanten. Misstänker att hon gör samma sak.

Vår vana trogen gick vi milavandring denna grå grå grå-disiga morgon.

Idag var det Värings tur.

Efter en mil känner man sig otroligt nöjd, tillfreds och fikasugen.

Idag hoppade vi fikat på vandrarstället utan drog vidare till en loppis i närheten.

Dubbel fralla med te till det facila priset 15 kronor.

Sen var det dags för en fyndrunda.

Sånt tar tid. Man ser inte skogen för alla träden.

Gjorde dock ett fynd.

Härmade Lastbilstantens idè om en bonbonjär som förvaring för värmeljus.

Min blev min för 30 kronor.

Lycka!

Här ser ni den...

 
 
Skogshuldran Titti

Skogshuldran Titti

29 mars 2009 15:01

Så fiiin!
Vart ska du placera den?

http://skogshuldran.bloggagratis.se

 
Ingen bild

grynet

29 mars 2009 16:33

Just nu står den i köksfönstret med värmeljus i.

 
kastrullis

kastrullis

29 mars 2009 17:02

Jomen och dessvärre så ör det enklare i ett kort perspektiv att leva på hoppet...

http://kastrullapan

 
helga

helga

29 mars 2009 18:09

Jättefin! Bra idé också. När man ska byta värmeljus ligger påsen alltid längst upp i köksskåpet och man får ta fram en stol och så ramlar man nästan ner och...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ann-Louise

Ann-Louise

29 mars 2009 19:28

Så fin! Å en sån bra idé att förvara ljusen i nåt fint i stället för i en trasig påse. Verkar vara en mysig vandring det där; motion, gott att äta och så göda shoppingtarmen. Allt i ett!

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
lastbilstanten

lastbilstanten

29 mars 2009 20:59

Skrev mitt inlägg INNAN jag läste ditt för att inte påverkas av det du skrev! Du lyckades fixa ett fint foto på din bonbonjär du med! ;-)

http://www.lastbilstanten.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

29 mars 2009 21:21

Det ÄR ju verkligen lysande! :-D Härlig söndag...

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

grynet

30 mars 2009 14:50

Helga: ...då struntar man i ljusen...
A-L: ...Som ett kinderägg!
lbt: Det var det som var meningen med min kommentar. Burken står på en stol...
GK: Nu fick söndagen en sur eftersmak. Har fått ärva sonens förkylning. Blä!

 
Ann-Louise

Ann-Louise

31 mars 2009 20:40

Och var har lilla Gryn tagit vägen om man får fråga? Sover du skönhetssömn? Eller har du ett annat liv bortom bloggen? *suckar oroligt* Du är saknad!

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

2 april 2009 15:52

Men hallå!! Det var en lång söndag! ;-) Saknar dig!

http://gladakatarina.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Grynet - 10 maj 2012 17:28

VA TRÅKIGT ALLT ÄR! Trött, grinig och less på allt! KAN det bero på vädret??   NÄHÄÄÄÄ.... Little Miss Sunshine, where are you??!!   ...

Av Grynet - 7 maj 2012 05:37


....not! - 0,2 hekto! Ja ja...det tar tid att vända på ett ånglok! Grattis till mig i allafall. Man får vara glad för det lilla.   ...

Av Grynet - 6 maj 2012 13:43

Igår gjorde jag nåt som jag trodde att jag skulle ångra. En kompis med svart bälte i karate tog med mig som tesperson på sitt kick-pass. Han behövde en otränad 50-åring. Att jag inte dog! Nog var det kick alltid. En rejäl spark i baken at...

Av Grynet - 4 maj 2012 19:55

Innan simningen; migrän. Under simningen; ingen migrän. Efter simningen; migrän. Jag får bo i en bassäng!     ...

Av Grynet - 4 maj 2012 11:18


                                                           ÄNTLIGEN! ....har jag köpt mig en skruvdragare. Känner mig sååååå Martin Timellsk! Simning står på dagens schema. Likaså blodpudding med rivna morötter och lingonsylt. Och lite...

Presentation

Omröstning

Vem vinner Eurovision song Contest?
 Loreen såklart!
 Någon annan!!
 Finns det någon annan än Loreen??!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Till den som känner sig manad...


Ovido - Quiz & Flashcards